ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ / ΑΛΛΑΓΕΣ / ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Δεν σας αρέσει αυτό που επιλέξατε; Κανένα πρόβλημα, μπορείτε να το επιστρέψετε ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.

Βήμα 1

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στο Έντυπο Επιστροφής το οποίο θα βρείτε εδώ. Αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή θα πρέπει να συμπληρώσετε τον τραπεζικό σας λογαριασμό, την τράπεζα όπως επίσης και το όνομα του δικαιούχου.

Προσοχή: Σε περίπτωση που παραλάβετε ένα ελαττωματικό προϊόν αναλαμβάνουμε την επιστροφή του με δικά μας έξοδα και σας επιστρέφουμε όλο το ποσό που πληρώσατε, συμπεριλαμβανομένης της αντικαταβολής. Διαφορετικά, στη περίπτωση που δεν σας αρέσει αυτό που παραλάβατε και επιθυμείτε αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων, θα πρέπει να καλύψετε τα έξοδα αποστολής/επιστροφής και τα έξοδα της αντικαταβολής.

Βήμα 2

Μόλις παραλάβουμε το πακέτο θα προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων εντός 8 εργάσιμων ημερών.

Βήμα 3

Για οποιαδήποτε ερώτηση μπορείτε να μας καλέσετε στο 694041104 από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 – 14:00, ή να μας στείλετε e-mail στο info@e-woodies.gr.

1.1 ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Διατηρείται το δικαίωμα αλλαγής/επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.

Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «έντυπο επιστροφής» είτε σε έντυπη μορφή μαζί με τα επιστρεφόμενα προϊόντα ή μέσω email στο info@e-woodies.gr. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν από εσάς, πλήρη και χωρίς φθορές. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης που περιέχεται στο «έντυπο επιστροφής». Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο μέσω αποστολής με μεταφορική εταιρεία (κούριερ) και μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, η εταιρεία μας δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής (και αντικαταβολής) βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η εταιρία μας το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος και μέσω της ΕΛΤΑ courier. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με απλό ταχυδρομείο, δεν μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail ή μέσω τηλεφώνου για τον τρόπο διεκπεραίωσής του.

Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό είτε με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα, ή με άλλον τρόπο σύμφωνα με τα παραπάνω.

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Ροβίθη Αγάπη

Μενελάου Παρλαμά 09

Μάλια, 70007, Κρήτη

6940411004

1.2 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ / ΑΛΛΑΓΗ

Η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό, εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το εκάστοτε προϊόν, υποχρεούται να ακολουθήσει τον παρακάτω τρόπο:

Να προβεί στην επιστροφή του προϊόντος στην μεταφορική εταιρεία (ΕΛΤΑ κούριερ) και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, το κόστος επιστροφής βαρύνει τον καταναλωτή.

Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας το κόστος επιστροφής βαρύνει την τελευταία. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα.

 

1.3 ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ

Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή των αγορασθέντων προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να μεριμνήσει έτσι ώστε:

Το προϊόν να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια ή κουτί).

Το προϊόν να συνοδεύεται και από το συμπληρωμένο «Έντυπο Επιστροφής» το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ.

Η επιστροφή του προϊόντος να πραγματοποιηθεί εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

1.4 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο της εταιρείας μας, ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία.

Σημείωση:Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στα καταστήματα μας υπόκεινται σε σχολαστικό έλεγχο.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.

1.5 ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.